Omnidig ger sig in på spelplanen 2016

Omnidig ger sig in på spelplanen 2016

I slutet av 2015 startade Omnidig sin verksamhet på riktigt med full fokus på SEO och webbanalys från december. December var en intensiv månad full av jobb och föreläsningar hos främst Medieinstitutet där Omnidig håller i delar av utbildningen för Webbanalytiker 2015.

Med ett kort avbrott för julledigt under sista veckan i december och första veckan i januari 2016 så är vi snart på banan helt igen. Förutom att leverera till befintliga kunder ligger det även på agendan att få denna sajt uppe och snurrandes för att visa på vad vi har att erbjuda.

Omnidig kommer främst att tillhandahålla sökmotoroptimering, implementation av Google Analytics och Google Tag Manager samt analys av insamlad data.

Daniel Carlbom

Kort om Daniel

Daniel har jobbat med SEO och webbanalys i över 10 år. Under denna tid har har hunnit med att hjälpa många olika företag att både ta bättre positioner i sökresultaten och samtidigt förbättra sin förståelse över vad som händer på deras webbplatser.

1 svar på ”Omnidig ger sig in på spelplanen 2016”

Lämna en kommentar